lördag 13 juni 2009

Täby

Senaste två veckorna har jag varit utlånad till anbudssidan. Ganska kul. Blev ansvarig för ett eget litet projekt i Täby. Ett flervånings hus. De våningarna som var ovanför mig var resten av kollegorna och jobbade. Den våning jag fick ansvaret över var ett stort extra jobb på 2000000:- Det var en rivning/ny installation pga av att de kom på att avlopp går faktiskt neråt i en fastighet :) Det är med blandade känslor som jag blev tillbaka skickad till Larm igen. Det har varit jobbigt att sitta och åka upp till Täby varje dag. Tidiga morgornar och sena kvällar. Men själva arbetsuppgiften var riktigt kul.

Har börjat spela med stads musikkåren igen. Det funkar hyfsat Inte riktigt lika roligt som det var förut. Men Det funkar. Roligt att träffa alla kompisarna igen.

Saknar Örebro lite granna.. var länge sen jag var där nu. Får se till att åka dit.

Midsommar... Undrar vad jag ska hitta på då.. Åka på släktträff eller åka med kompisarna på ett liknande äventyr vi gjorde förra året. Svårt val... Lutar kanske lite åt kompisarna.

Inga kommentarer: