söndag 1 mars 2009

Ny människa

Efter fredagens besök i Örebro känner jag mig som en ny människa. Helt otroligt vilken rehabiliterade förmåga det stället har.
Det var medlems fest på på ett ställe som heter Publicum. Ett fantastiskt ställe där stort sett alla roliga människor samlas varje helg och festar. Fantastiskt trevliga människor kommer dit och man har alltid kul där. Med alltid menar jag förstås 90% av tiden. Händer att det blir lite för seriöst emellanåt.. Men så är det ju i verkliga livet med :P
På min födelsedag så var jag hemma hos föräldrarna och hade det riktigt trevligt. Blev bjuden på tårta och många av släktingarna kom dit. Så det blev riktigt trevligt.

Nu längtar man mest till nästa fredag då det kommer att vara en ny stor studentfest som heter Syndafloden..Det ska bli så otroligt skoj där nere i Jönköping. Ser verkligen fram emot det.

I morgon ska jag förmodligen leda ett jobb i Uppsala. Nu när man är "Chef" på larmavdelningen på firman så måste man planera en massa. Inga problem egentligen. bara att man inte har någon lust att göra det :P Men det krävs av en så det är bara att bita ihop och försöka göra det bästa av situationen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är därför du ska flytta till oss :D Det vill vi!!!
Kram kram

annieellen - ett maskrosbarn sa...

Fin sång fick vi där vid tolvslaget också! :D /Bling bling