torsdag 26 februari 2009

Mnozil Brass

I dag har varit en bättre dag än de senaste.. den började väldigt illa.. när jag insåg att någon har kört på min bil.. och buklat till bakluckan.. Illa. Men sen så blev dagen bättre.. Hittade ett fel på ett av firmans stora "fel projekt" som de andra montörerna inte hade hittat. Får se om den lösningen blir bra nu :) Jag tror på den iaf.

I dag har jag även beställt biljett till Mnozil Brass på konsert huset. Ett otroligt bra brass band, som måste ses på scen. De har en fantastisk scen show och är otroligt bra musiker. Ser verkligen fram emot det :D

I morgon är det fredag. Det kommer att vara så skönt att åka till örebro i morgon. Det är en medlems fest där. Ska bli så fantastiskt roligt.. Var 4 veckor sen jag var uppe. Har längtat länge.
Sen på lördagen så åker jag hem till föräldrarna för att fira födelsedagen där. Ska nog bli ganska så kul. Skulle bli bjuden på plankstek på kvällen mmmmm.

Inga kommentarer: